NFHL VOORZITTER: Rick van der Graaf.
NFHL BESTUURSLID FONDSENWERVING EN MOBIELE COLLECTIE NLD: Arno van der Holst, is 24 jaar betrokken geweest bij de Aviodrome, als werkstudent, manager commerciële zaken en 12,5 jaar als directeur. Sinds vorig jaar heeft hij zijn eigen adviesbureau. Op dit moment is hij nog zeer actief in de historische luchtvaart, en heeft zitting in acht besturen van (historische luchtvaart) stichtingen. Al bijna 10 jaar heeft hij zitting in het bestuur van de Federatie met als specialiteit de contacten met de Nationale fondsen, de overheid en de stichting Mobiele Collectie Nederland.
NFHL BESTUURSLID ONDERHOUD: Richard Jacobs is een TU Delft ingenieur die na zijn opleidingstijd zijn diensttijd doorbracht bij de Marine. Na zijn afzwaaien is Richard bij Fokker Aircraft/Fokker Services terecht gekomen waar hij begon als airworthiness engineer/accident investigator uitgroeiend naar VP marketing & Sales bij Stork/Fokker Services. Op dit moment is Richard werkzaam als managing director bij Mass-Lease een bedrijf dat zich met vliegtuig leasing en verkoop bezighoud. Richard was vroeger betrokken bij de technische commissie van de Delftse Studenten Aeroclub en zorgde met anderen voor de zweeftoestellen in de gelederen. Zijn huidige passie betreft een Peugeot 504 Coupé uit 1975.
NFHL BESTUURSLID QUALITY MANAGER: Robin Van Der Werff
NFHL SECRETARIS: Mariette Kuntze-Gersie is Nederlandica, heeft jaren lang lesgegeven en is bovendien vele jaren actief in de historische luchtvaart. Sinds 1984 in diverse functies bij DDA Classic Airlines, onder andere tien jaar als bestuurslid en pr-manager. Ze schrijft artikelen en interviews. Sinds 2006 als bestuurslid en secretaris betrokken bij de NFHL. Ze wil zich inzetten om middels samenwerking het behoud, beheer en de operatie op het gebied van historische luchtvaart veilig te stellen met als doel dat velen daadwerkelijk kunnen genieten van de ervaring om mee te vliegen. Belangrijk is dat ‘kennis en kunde’ bewaard blijven voor de toekomst van de historische luchtvaart.